Gå til innhold
Arkivverket

[#73480] Christopher Olsen Hedrum


Gjest Jan Samuel Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Kan noen hjelpe meg med opplysninger om min tipptippoldefar Christopher Olsen.Han ble født ca 1830 i Eger(Eiker)og giftet seg i 1854 med Anne Margrethe Nielsdatter fra Hedrum.1855 fikk de datteren Olava Nilia Christophersdatter,som i 1876 giftet seg med Anders Anthon Larsson Dahlman fra Gunnarsnes i Sverige. På forhånd mange takk!!!!!!!!! Hilsen Jan S H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Tusen hjertelig takk!!!!!!!!!! Har ikke holdt på så lenge,så jeg har mye å lære.Er så takknemlig for all hjelp. Ikke lett og finne den mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Iflg. vielsen så skulle Christopher være født ca. 1833. Døpte i Eiker finner du i databasene.Jeg har funnet en i 1831 Lenke Det ser ut som om det er samme som Kirsti har funnet. Det finnes også et par stk. i 1828. Deretter hopper det til 1839.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Jeg lurer på hvor Christopher døde. Hsr sjekket kirkeboka for Hedrum grundig, og gått litt raskere gjennom Larvik, uten å finne noe. Kunne han kanskje dra tilbake til Eiker?Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.