Gå til innhold
Arkivverket

[#73503] Blickfeldt


Gjest Arild Oliver Bråthen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arild Oliver Bråthen

Hei ! Jeg har en del stamtavlekart og familiegruppeskjemaer for en Johan Edvard Blickfeldt som var født 28 august 1903 i Drammen, Buskerud. Han var gift med Sofie Johanne Josefsen. Er det noen som er her ute som er i slekt med ham ? Er det så kan dere få alle papirene jeg har om hans slekt. mvh. Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niels Hegge

Jeg har Johanne B, døpt 31 jan 1708 i Oslo Domkirke som min yngste B. Hun var gift med Knud von Hadelen. Deretter går det tilbake til Otto Blichfeldt f ca 1495. Det er andrehånds kilder fra Johannes far, Peder Christensen B og bakover.Har du noe nytt er det alltid av interesse. Min e-post er fornavn@etternavn.se (med mine navn som du ser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niels Hegge

Geir (5) Om det gjeller familien, så er det både Johannes farmor og farfar. Deres aner, inklusive ektefeller, som vi er interessert i å få mere, og bedre, informasjon om, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Visst, det var ikke meningen å tråkke på tær, jeg mente bare å si at Johanne's farfar ikke var en Blichfeldt - og som jeg skrev, dette er pirk, (5) kan mer enn gjerne forbigås i stillhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.