Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Sidsel Gravermoen

[#73522] Foreldre til Johan OlsenSeter og Karoline Seter

Recommended Posts

Guest Sidsel Gravermoen

Mine oldeforeldre, Johan Olsen Seter f. 31.01.1872, døde 27.01.1941. Oldemor: Karoline Olsen Seter f. 23.03.1870 og døde 07.03.1942 Begge er født i Oslo og ligger begravet på Nordre Gravlund, Oslo. De fikk barna : Anna Berg, Olav Sæther, Alfred Seter - (min morfar) Marie Svendsen og Emilie Seter. Jeg ønsker generell informasjon om disse, og mest mulig om mine oldeforeldres navn og bosted, trolig Trøgstad i Østfold?

Guest Lars Ove Wangensteen

Kan dette være familien i 1900? Lenke

Guest Sidsel Gravermoen

Ja takk! Det er denne familien. Sidesl

Er du 100% sikker på fødselsdataene på disse to?

Guest Sidsel Gravermoen

Jeg har gravstøttebilde av Johan Olsen Seter f. 31011872 Og Karoline Olsen Seter f. 22031870 (ikke 23/3-1870) Leter endel på kirkebøker, men har ikke kommet noe lenger. Sidsel. Takk for at du tar deg tid!

Det er 3 stk Caroline født i Eidsberg i mars 1870, men ingen den 22. Og det er ikke sikkert at hun het Olsen som barn. Det navnet kan hun ha tatt da hun giftet seg med JohanI og med eldste barnet sannsynligvis er født og døpt i Kristiania, så er de kanskje gift der også. Og ved vielsen kunne man finne litt mer opplysninger. Men det er mange kirkebøker å lete i.

Guest Anne J  Engmo

Sant det,men her stemmer jo både oppgitt vielsesår,fødselsår og fødested,så jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være dem!

Guest Sidsel Gravermoen

Jeg takker dere alle for hjelpen, som har ført meg et langt stykke fremover. De siste innleggene stemmer helt overens med de faktiske hendelsene. Dere er gull vært, som sitter her og hjelper oss, som det går tregt med! Sidsel G

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.