Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Torodd Kinn

[#73558] Salve A. (Terjesson) Salvesen, Dypvåg (A-Agder) / Modum (Buskerud)

Recommended Posts

Guest Torodd Kinn

Kan nokon hjelpe meg med å finne ut når Salve Andreas (Terjesson) Salvesen døydde?Han var fødd i 1837 i Arnevik i Dypvåg prgj. (Aust-Agder). Foreldra var Terje (Torje) Salvesson og Elen Kristensdotter.Salve var skipsførar.Han gifta seg i Modum prgj. (Buskerud) i 1878 med Elen Marie Trulsdotter (f. 1847 på Overn i Modum). Dei fekk to barn i Modum: Torvald Kristian (1879) og Anna Matilde (1880). Dei budde då på Orholt.Så flytta dei til heimstaden hans, Arnevik. Der fekk dei to barn: Terje Eldrup (1884) og Henriette Bertilde (1886).I 1893 vart den eldste sonen (T. Kristian) konfirmert i Modum, busett på Vikertangen.I 1900 er kona Elen enkje, busett i Modum. Den eldste sonen og den yngste dottera (Henriette) budde hos henne.Døydde Salve medan familien budde i Dypvåg? Kan han ha komme vekk på sjøen?

Guest Torodd Kinn

Eg prøver å heve spørsmålet opp igjen sidan ingen responderte sist.

Guest Helge Berntsen

Kanskje dette kan vekke interessen hos noen ? Nr. 13 nederst. Lenke

Guest Øystein Djuv-Stiansen

Er en Salve Andreas Salvesen registrert her, men siden han er født i 1880 kan det kanskje være barnebarnet?www.sjohistorie.no(fikk ikke linken til å fungere, men søk på sjømenn med etternavn på S og du finner fort Salve Andreas Salvesen født 1880)

Guest Torodd Kinn

Takk for innspela.Eg har ikkje oversikt over alle etterkommarane, så det er tenkjeleg at han i (4) er barnebarnet. Men Salve Andreas ser ut til å ha vore ein nokså vanleg namnekombinasjon i Agder på 1800-talet, så det er vel meir truleg at det er tilfeldig.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.