Gå til innhold
Arkivverket

[#73598] Foreldrene til Torpare Anders Fredrik Nilsson, Hellungstad Hede (Bohuslen)


Gjest Sidsel Gravermoen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sidsel Gravermoen

Ønsker navn og mest mulig om Ander F. Nilsson`s foreldre? Anders Fredrik var født 26/6-1844 i Hellungstad/Bohuslen i Sverige. Forsøker å finne stader å lete på i Sverige, men finner ingen. Er det noen som kan gi meg tips? Sidsel Gravermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei igjen Sidsel. Jeg kan godt se litt mer rundt denne familien, men det får nok ikke blitt i dag. I morgen tidlig kan jeg sjekke om noen andre har funnet det du søker, om du ikke har fått noe til da, så kan jeg lete litt. Det bør være mulig å finne mer.Du spør etter tips om hvor du selv kan lete. Om du går til min debatt 52189, så skrev jeg en del om det før jeg stanset den debatten. Se på innlegg 3127, så kanskje du kan få noen tips der.Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei igjen Sidsel. Jeg har lest innlegget ditt litt mer nå og stusset litt. Er det ikke den infoen som du etterlyser nå som jeg fant her ? Lenke I innlegg nr 8 var det jo nettopp Anders Fredrik sine foreldre og søsken jeg hadde funnet ?Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.