Gå til innhold
Arkivverket

[#73604] Elise Marie Sivertsen Blix


Gjest Jan Samuel Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Kan noen hjelpe meg med opplysninger om Elise Marie Sivertsen Blix.Hun ble født i Sebuska i Russland,ant i 1868.Har funnet hennes konf.og vielse,men ikke dåpen. På forhånd mange takk. Mvh.Jan S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her har du hennes konfirmasjon i 1882, se nr. 7 på siden i kirkeboken her: LenkeDåpen i Russland er det nok ikke greit å finne i digitale kilder for oss.Hvem ble hun gift med, og har du vielsesdato?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Det stemmer,og de endte opp i Haugesund.Hun er kanskje døpt i Sebuska,og det er vel vanskelig og finne? Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Takk for hjelp Gunn. Er det en mulighet for at det kan være noen opplysninger om Elise Maries dåp på Statsarkivet?Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Vet dessverre ikke om du kan finne opplysninger om dåpen i Statsarkivet.Ser at det står i rubrikk for fødsel 1868 og 26 juli. i rubrikk for dåp står det 1872 , men jeg har ikke funnet dåpen i kirkebøkene for VARDØ?Kan det tenkes at de har hatt tilhørighet til en Romersk katolsk menighet? Jeg kjenner ikke noe til dette dessverre.Håper andre kan hjelpe deg med dette spørsmålet.Lykke til! Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Om du ser på denne familien Sivertsen, så finner du en rekke russiske navn samme sted,disse tilhørte den romersk katolske kirke. Hvordan dåp ble ført der vet jeg ikke, dessverre, Lenke Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.