Gå til innhold
Arkivverket

[#73608] Maren Stoltenberg, født 1712, døbt hvor ?


Gjest Jan Holm Thomsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Holm Thomsen

HeiMaren Stoltenberg blev gift med vores tip-3 oldefar Caspher Nielsen Holm (fra Bragernes) i Undrumsdal Kirke d. 22/8-1749.Marens forældre var Mogens (Mons) Hendrichsen Stoltenberg og Kirsten Ottesdatter Ørbech, Tønsberg, viet 1710.Forældrene fik ialt 7 børn, hvoraf jeg har fundet dåbene vedrørende Maren's søskende i Sct. Laurentii Kirke i Tønsberg, men indtil nu har jeg ikke kunnet finde Marens dåb.Kan nogen mon hjælpe mig med dette ?..og evt. om Maren var bosiddende i Undrumsdalen ?, eftersom vielsen fandt sted i Undrumdals Kirke.På forhånd takJan Holm ThomsenHobroDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Holm Thomsen

Hei Berit KnudsenJeg er ikke helt sikker på at jeg har set den individuelle side med Maren. Ikke mindst aneoversigten bidrager godt til de oplysninger jeg har i forvejen. Tak for det !Hei Else BDet var pinligt, at jeg har overset dåben: jeg har været så fokuseret på dåbene i midtersektionen, og helt overset det som du så fint gør opmærksom på, selvom jeg har været igennem kirkebogen en del gange med henblik på at finde Maren.Der sidder i øjeblikket en nord-jyde 'med røde ører' !... som takker dig meget for din hjælp !Med venlig hilsenJan Holm Thomsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.