Gå til innhold
Arkivverket

[#73625] Erfaring m ancestry


Gjest Marianne Innes Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Marianne Innes Hansen

Hei. Jeg har tenkt å prøve meg på ancestry.com ved å betale for 1 mnd. Lurer på om noen har erfaring med dette er det trygt å oppgi bankkontonr??. Har de samme opplysninger om fødsel, giftemål og død fra alle landsarkiver??, skal søke slekt i Skottland og Frankrike.Takk nemelig for tilbakemeldinger. Mvh. Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Hei Marianne!Eg har berre gode erfaringar. No har eg vore abonnent i ca. 1 år. Det var ikkje meininga mi å abonnere så lenge, så eg har månadsvis abonnement, og betalar no ca. kr. 195,- pr. månad. Dersom eg hadde tinga eit års abonnement i utgangspunktet, hadde det naturlegvis vore mykje billigare, men tykkjer ikkje at det er dyrt. Det er det dyraste eg har. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Har du sjekket hvilke indekser/kilder de har for Skottland og Frankrike? Ser ikke ut til å være så mye, og for Frankrike ser det ut til å være meget gamle kilder.Anbefaler deg å prøve gratis i 14 dager (hvis de har det tilbudet ennå). Men hus å si det opp i god tid før det er gått 14 dager hvis du ikke vil fortsette.Du oppgir IKKE bankkontonr til ancestry. Ancestry er en seriøs aktør, men uansett bør du bruk et rent kredittkort når du handler på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Helge Seglsten

Man trenger ikke si opp i god tid. Jeg har brukt 14-dagerstilbudet mange ganger, og passer bare på å sende mailen før påmeldingsklokkeslettet er passert den dagen de 14 dagene er gått. Det kan være lurt å merke seg hvor oppsigelsesmailen skal sendes og hvilke opplysninger Ancestry vil ha i mailen allerede når du melder deg på. Det er kjedelig å måtte begynne å lete etter de opplysningene når klokka begynner å nærme seg deadline, og hvis ikke mye har endret seg, ligger informasjonen om dette litt godt gjemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.