Gå til innhold
Arkivverket

[#73640] Sagstuen, Heidal


Gjest Oddrun Løkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Oddrun Løkken

I Sagstuen, Heidal, var det ein barneflokk med blant anna:Anne, fødd 28/7-1862, døypt 14/9-1862Marit, fødd 17/3-1868, døypt 28/6-1868Ole, fødd 22/12-1864, heimedøypt april 1865, i kyrkja 23/7-1864Ole reiste til Amerika i 1892 og kom heim til Noreg att i 1899. Det vart sagt at desse to systrene hadde reist fyry han, og at han var hjå ei av dei, men at den andre hadde gått bort før han kom over. Men om dette er sant, veit vi ikkje. Vi veit ikkje kvar dei var i Amerika, eller om de to jentene i det heile tatt reiste. Kan dei finnast att?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei!For ordens skyld, her er dåpen til Marit i 1868, sånn at vi får navnet på foreldrene - Oppland fylke, Heidal i Vågå, Ministerialbok nr. 6 /2 (1857-1872), Fødte og døpte 1868, side 144. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16814&idx_id=16814&uid=ny&idx_side=-32>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddrun Løkken

Oi... Her var det noko vi ikkje var klar over. Stemmer nok at det er 'min' Ole. Han fekk sidan ein son til med navnet Ole, fødd i 1902. Kvar vart det av denne guten her da tru, fann han ikkje i Harlaugsæter (moras heimplass) i FT1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Jeg finner heller ikke Ole Olsen f 1885 i Vågå (3 alternativ). Bestefar kjøpte Harlaugsæter i 1904, så jeg vet dessverre ikke hvor det forrige folket ble av. Er det forøvrig sikkert at han levde opp ? Var Ole Olsen Sagstuen oldefar din ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddrun Løkken

Ja, han var bestefar til far min. Vi visste ikkje at han hadde unge fyry Kari, fødd 1892, så denne guten er heilt ukjend for oss. Men bestefar min heitte au Ole, tykkjer det er merkeleg at han skulle ha to søner med same navn. Kan det tyde på at fyrste Ole ikkje levde opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Det kan tyde på at Ole f. 1885 døde når det kommer en Ole til i familien hvis det ikke er oppkalling etter 2 Ole som er besteforeldre. Det er flere barn i flokken til Ole Olsen og Kari Haldogsdatter: Rønnoug uekte på Ryeneie 1857, Rønnoug uekte 1859 på Ødegaarden, Anne 1862 Steneeie, Ole 1864 Steneeie, hj,dpt. 7/4-1865 kirkebekreftelse 23/7-1865, Marit 1868 Sagstuen, Æli 1872 Steneeie, Hans 1875 Steneeie og Kari 1866 Sagstuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddrun Løkken

Både morfar og farfar til den fyrste Ole heitte Ole, han kan vel vera oppkalla etter båe? Den andre Ole, som er bestefar min, må vera oppattkalla etter farfar sin, for morfaren heitte Hans (som og fyrste sonen til Ole og kona Mari heitte). Når det gjeld dei andre borna, reknar vi med at fyrste Rønnoug døyr, det same gjer Æli og Hans (ved eittårsalderen). Den andre Rønnoug og Kari veit vi kvar vart av. Det er Anne og Marit vi ikkje har 'kontroll' over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.