Gå til innhold
Arkivverket

[#73648] Anders (1860-) og Anna (1866-) Bolstad i Nedre Eiker og Drammen - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Denne huslyden budde i 1900 på garden Nordre Vinnes i Nedre Eiker:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Anders Bolstad hf g Gaardbruger 1860 Lyster Sogn NBAnna Beheim hm g Hustru 1867 Hafslo Sogn NBMaren Bolstad d ug Datter 1890 Lier BuGudbrand Bolstad s ug Søn 1891 Nedre Eker BuInga Bolstad d ug Datter 1895 Nedre Eker BuSeverine Beheim fl ug haves for betaling 1860 Hafslo Sogn NB~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Det vert sagt at Anders Bolstad (fødd i Luster 1860) og kona Anna f. Beim (fødd i Hafslo 1866) flytte frå Nedre Eiker til Drammen kring 1910 og at Anders Bolstad der var kkolonialhandlar og at han ogso arbeidde som maskinist på elektrisitetsverket.Er det mogeleg å finna ut kva lagnad desse fekk i Drammen? Dødsåri deira? Me veit at Anna døydde før 1936, og so ser eg at sonen Gudbrand vart bisett på Bragernes 28.9.1955...Kanskje ei bygdebok for Nedre Eiker nemner denne huslyden?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Du finner mange Bolstad i Dis gravminner, Bragernes.Agnes, Anna og Hakon Felt(F)EA, Rad®6, Grav(G)1. ----- Hans, Hans Kåre og Karen F EA, R 6, G 2. ----- Maren og Gudbrand F SC, R 11, G 4. ----- Gudbrand, Gunvor og Magnhild F TD, R 3, G6. ----- Inga Bolstad og Sverre Sire F MA, R 3, G 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit og særleg til Carsten for framifrå innlegg! Det var ikkje noko å finna i kyrkjegardsregisteret om desse folki, berre seinare generasjonar, so eg er nok ein gong mektig imponert over deg, Carsten, for kva du har funne!Og ikkje berre det; du har òg funne bror hennar Anna, Johannes ''John'' Beim som eg har leitt etter i Amerika der han forsvann frå Minneapolis, MN etter FT1920! Han hamna altso i Drammen!!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.