Gå til innhold
Arkivverket

[#73673] Brithe Olsdtr. Vigvågen/Kalvenes og Abrahams Andersen Kalvenes


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Den 30. juni 1939 døpet Brithe Olsdtr. og Abraham Andersen Kalvenes sønnen Nils LenkeSe nr. 53. Nils ble født 28. juni 1839. Dette var etter det jeg vet den første sønnen, men Brite hadde fra før tre barn fra første ekteskap. Så vidt jeg vet hadde hun også barn i et tredje ekteskap.Alt dette finst det info om i slektsboka for Austevoll bind I og bind III.Så er mitt spørsmål var der flere barn enn dem som er nevnt i ættesoga eller var der noen barn utenfor ekteskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Litt meir info:Niels Nielsen Drivenes 1802-1837 g. 1828 m Brithe Olsdtr. Weivågen 1803-Barn:Ildri 1828-1916Ole 1832Nils 1835Brithe Olsdtr. Weivågen g. 2.g. m. Abraham Andersen Haukenes/Kalvenes 1810-45Barn:Nils 28.06.1839-1920Anders 1842Ole 1845 Brithe Olsdtr. Weivågen g. 3.gongBarn:Abraham (døde som barn)Var der fleire barn i eller utanfor ekteskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.