Gå til innhold
Arkivverket

[#73679] Gravsteiner Askøy - hvor er inngangen fra DA?


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Hei,Renathe har utarbeidet databaser over gravminner på noen gravplasser på Askøy. f eks her Erdal Lenke Men hvor i all verden er ingangen til disse basene fra DA Databaseveljar?Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Men om du ser på det Renate har lagt inn så er ikke de tre databasene over gravstener i Askøy der.Det er nettopp det som er litt av problemet, og om man velger Hordaland, så Askøy, så er de heller ikek der. Jeg finner dem med andre ord kun ved å gå om DIS Genealogiske ressurser. En inngang som er svært tungvint, etter min mening.Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

Det var merkelig, vet Renathe om dette? Det er jo ikke logisk at de ikke ligger der, men jeg ser jo at det er tilfellet nå.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Etter ønske fra Renathe selv ble disse databasene fjernet. Nyere versjoner av registrene oppdatert med mer data ligger i DIS-Norges store database over Gravminner i Norge. Her ser dere Askøy-registreringene LenkeVi har to måter å ta bort databaser på, skjule/fjerne lenke eller slette. I første omgang skjuler vi, men så hadde vi glemt å slette. Det var det som gjorde at lenkene fra andre nettsteder fremdeles virket. Nå er databasene slettet fra vårt register og vi ber om at dere ser på DIS-Norge sine sider for disse dataene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.