Gå til innhold
Arkivverket

[#73700] Hjelp til oppslag i gards-og slektshistorie for Sortland


Gjest Randi Kristin Strand
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Kristin Strand

Kan nokon hjelpe meg med oppslag i gards- og slektshistoria for Sortland? Det gjeld følgande personar: 1)Fredrik N. Fredriksen 1906-1949 gift med Elise M. Fredriksen 1898-1987, busett på Selnes? 2)Fritjof Fredriksen (Frederiksen?)1881-1953 gift med Lina Fredriksen 1889-1965, busett på Rydningen? 3)Berit Petrine Arnesen 1839-? Kva var deira fulle namn (inkl. namn som ugift), kvar var dei fødde/kvar var dei frå og kva heitte foreldra? Vonar nokon kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Fant Fredrik Nikolai Fredriksen (1906-1946) på Frøskeland (bind 3: par 1941, gnr.39). Han var født på Aukra i Romsdal. Foreldre: Fridtjof Fredriksen, (1882-1952)f. i Lindås, SF (Mener Lindås er i Hordal.) og Lina Nilsen (1881-1965). Linas foreldre: Nils Hanssen og Berit Arnesdtr. Fredrik gift 1941 Elise Marie Nilsen (1898-1987)f. Melfjord, SORTLAND (Hørte tidligere til HADSEL, ligger ytterst på vestsiden av Eidsfjorden mot BØ). Hennes foreldre: Marelius Nilssen/Leonore Kristine Sofie Olsen (par 1882, gnr.35). Foreldre til Marelius: Nils Korneliussen (1816-1889)f. i BØ, NO. og Berit Olsdtr. (1813-1879) f. i HADSEL, NO. Leonore f. i BORGE, NO, foreldre Ole Anderssen/Maren Olsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Kristin Strand

Då har eg fått stadfest at dette er dei personane eg leita etter. Trur at den Berit Petrine Arnesen f. 1839 som er registrert på DIS som gravlagt på Holmstad i Sortland kan vere mor til Lina (1881-1965). Diverre er grava sletta? og det stod ikkje noko dødsår på henne. Berit Petrine budde på Ona i Romsdal, men er ikkje registrert som død der. Om ho flytta til dottera i Sortland er ho vel neppe registrert i slektshistoria der. Tusen takk for god hjelp!Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Fridtjof og Lina kjøpte Rydningen (gnr.39 Frøskeland, bnr.32) i 1910. Lina var f. på Aukra. Gravplassen du nevner er nok den som Frøskeland sokner til. Fredrik overtok gnr.39, bn.35 Solstrand etter besteforeldrene i 1931. Denne ligger på en del av Frøskeland som heter Selnes. Til forvirring heter nordre del av gården Sortland også Selnes. Desverre finner jeg ikke Berit Petrine nevnt som bosatt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Kristin Strand

Takk for utfyllande opplysningar. Då veit eg omlag når denne familien kom til Sortland. Lina hadde to søsken fødde på Ona som også blir borte frå våre kjelder: Broren Hans Andreas Nilsen f. 1880 og søstera Johanna Nilsdatter f. 1883. Dei er begge registrerte på Ona i folketelinga i 1891 og Hans Andreas i folketeljinga i 1900. Etter dette er dei ikkje å finne. Lurer på om søskena til Lina også kan ha teke vegen nordover. Du nemner at Fredrik overtok gnr. 39 bn.35 etter besteforeldra: Var det foreldra til faren Fritjof?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Fridtjof og Lina flyttet til Eidsfjord i 1906/1907. Foreldrene til Fridtjof bodde der: Fredrik Laurits Larsen, f. i Trondheim og Karen Marie Kristiansen, f. i Lindås. De er nevnt som husmenn fra før 1886 på bnr. 35 som de kjøpte i 1910.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.