Gå til innhold
Arkivverket

[#73750] Randi ( Randina ) Ingebrigtsdatter


Gjest Mari Johansson
 Del

Recommended Posts

Gjest Mari Johansson

Randi Ingebrigtsdatter gifte sig 1845 Vefsen, Norge med Ole Bendikssen ( Bendiksen, Bentsen )f. 1805 Vefsen. Oles föräldrar var Far: Bendrigt Jacobsen Mor: Alet BentsdatterJag har sökt efter Randis föräldrar, jag har kollat i kyrkböckerna mellan 1800-1807 men inte hittat henne, jag kollade även lite senare 1810-1813 men ingen Randi där. Nu undrar jag om någon vet när hon är född, jag har en anteckning att hon ska vara född 1804 men har inte hittat henne. Jag skulle bli väldigt tacksam om någon känner till hennes föräldrar och när hon är född. Mvh Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Andersen

I ministerialbok 1800-1819 for vefsn, kronologisk liste finner jeg døbt Ranie, far Ingebrigt Mickelsen, mor Christiana Jacobsdatter, Bersnev i 1806. 2. post Trinit.Ingebrigt Mickelsen og Christiana Jacobsdatter, Schaland giftet seg i vefsn 13. jan. 1793 eller 30. des. 1792. (litt vanskelig å tyde ministerialboka).Foreldre til Christiana er Jacob Arentsen, Schaland, d. ca.1821 og Randie Fredrichsdatter, d. ca. 1801. Mvh. Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.