Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Are S. Gustavsen

[#73773] Bøker på avveie i 50 år - noen bedre?

Recommended Posts

Guest Are S. Gustavsen

Undertegnede har en lei tendens til å sitte lenge på biblioteksbøker, men jeg må se meg slått her: http://www.abcnyheter.no/node/99490Noen som kjenner til lignende tilrettekomster?Mvh Are

Guest Sigbjørn Sandsmark

Vi får gransker 'hjerter og nyrer' og kansje vi ikke er bedre. Jeg tilbakeleverte ei reperasjonshåndbok nesten 40 år etter lånet-vi er fortsatt venner.

Guest Geir Kamsvaag Berntsen

Jeg har noen bøker fra Club 7 - biblioteket på loftet, men de blir litt vanskelige å levere tilbake.

Guest Finn Oldervik

Eg veit ikkje om eg bør tilstå det, men eg lånte to bøker på eit bibliotek i Nord-Noreg for temmeleg nøyaktig 30 år sidan. Bøkene er sjølvsagt ikkje å få tak i lenger og har gjeve meg mykje glede. Dei handlar om tilhøva i Finnmark siste halvdel av 1600-talet og første del av 1700-talet. Eg har i alle dei år laga meg orsakingar slik at eg har unngått å måtte levera dei attende. Men det dårlege samvitet er der.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.