Gå til innhold
Arkivverket

[#73778] Kan man hete


Gjest Gaute Zøllner
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Ja,og var man pike så ble det Heggelunda. Forsøk Ft 1900,så popper det opp massevis. Men Heggeblomster lukter hannkatt når den blir tatt inn;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Kvalvik

Personen du refererer til brukte Heggelund som fornavn, noe som også stemmer med dåpsinnføringen. Forøvrig brukte han Blix til etternavn, men det var du vel klar over?Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaute Zøllner

Hei, takk for svarene. Jeg ser at Blix er tilført, men ikke i dåpen. Jeg har som regel brukt navnet innført ved født/dåp og regnet med at dette er det riktige navnet. Takk, jeg vil se på debattinnlegget 25758.Gaute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore S. Falch

Da tillater jeg meg å be deg også se på tema nr 25810 om temaoverskrifter. Ved å legge inn f.eks. navn og geografisk sted øker sjansene for å fange interesse hos og få svar av folk som vet noe om menneskene du søker etter og om stedene de kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.