Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gaute Zøllner

[#73778] Kan man hete

Recommended Posts

Gjest Ted Lier

Litt lenger ned på siden er det 'HASLUND' til fornavn. Rart!?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Sigbjørn Sandsmark

Ja,og var man pike så ble det Heggelunda. Forsøk Ft 1900,så popper det opp massevis. Men Heggeblomster lukter hannkatt når den blir tatt inn;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gaute Zøllner

Hei. Ja ja. Tenker man etter så har vi jo Espen Thoresen versågod og takkfordet!Gaute

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid K. Natvig

Ta en titt på debattinnlegg 25758....mvh. Astrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell Kvalvik

Personen du refererer til brukte Heggelund som fornavn, noe som også stemmer med dåpsinnføringen. Forøvrig brukte han Blix til etternavn, men det var du vel klar over?Kjell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gaute Zøllner

Hei, takk for svarene. Jeg ser at Blix er tilført, men ikke i dåpen. Jeg har som regel brukt navnet innført ved født/dåp og regnet med at dette er det riktige navnet. Takk, jeg vil se på debattinnlegget 25758.Gaute

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tore S. Falch

Da tillater jeg meg å be deg også se på tema nr 25810 om temaoverskrifter. Ved å legge inn f.eks. navn og geografisk sted øker sjansene for å fange interesse hos og få svar av folk som vet noe om menneskene du søker etter og om stedene de kom fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gaute Zøllner

Hei Tore. Takk for påminnelsen, jeg skal prøve å bli flinkere med temaoverskrifter.Gaute

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.