Gå til innhold
Arkivverket

[#73779] Tydehjelp - Dåp - Trøgstad 1702 - Ingebret Gulbrandsen


Gjest Ted Lier
 Del

Recommended Posts

Nesten nederst på høyre side Lenke ser jeg at det står 'Ingebret'. Noen ord senere ser jeg at det står 'Gulbrand' med strek under.Klarer noen å se resten av det som står om denne dåpen.Moren til 'Gulbrand' skal visstnok hete Siri Steensdatter.TED

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Fadderne må jo med også :-)Niels Agnes, Gulbrand Olberg, Aase Hochaas, Guri Linto, Tore Melbye.Lille Gulbrand ble døpt Dom. Reminisc(ere), som er 2. søndag i fasten. I 1702 skulle det bli 12. mars.Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petter Vennemoe

Ted, jeg tror foreldrene deier seg om Siri Stensdatter Melleby døpt Dom Trin. 1678, gift Dom. 11 Post Trin. 1699 med Engebret Gulbrandsen Enger født omkring 1665. Tror disse omtales i detalj på Tore Nygaard sine hjemmesider i Sverige. mvh Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var fine opplysninger å jobbe videre med.Jeg kommer ikke inn på Tore Nyggard sine sider ( tore-nygard.com ). Er det bare min maskin det er noe feil med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.