Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Karl H. Meyer

[#73795] Dødsmelding Gulen

Recommended Posts

Guest Karl H. Meyer

Ei Gudrun Andersdatter Brandsdal, f. Vatle 25.05.1902. Ho døydde i 1930.Ønsker å få opplyst dødsdato og begravelsedato

Guest Birger Forsmo

Gudrun døde 7.6.1950 Eidsmarka, Osterøy. Begravet 14.6.1950, Osterøy

Guest Birger Forsmo

Hvor i all verden har du fått/funnet den opplysningen at hun døde i 1930?Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Guest Birger Forsmo

Jeg glemte å si at hun ble begravet 7.6.1950, Eidsmarka, Osterøy.Birger Forsmo

Guest Karl H. Meyer

Opplysningen jeg har funne om Gudrun Andersdatter Brandsdal, f. 1902 døde i 1930 er funne på side 390, bind 2 i Gulen bygdebok. Utgave 1996. Andre kona til John Kristoffer Anna Marie Sofie Torvanger, f. 1893 døde 18.04.1945. Det tyder jo på at det er noe feil trykking i bokaMvh Karl H.

Guest Birger Forsmo

Jeg har hatt kontakt med etterkommerne som har oppgitt den dødsdatoen jeg har! Jeg har ikke sett i 'boka' etter henne. Med vennlig hilsemBirger Forsmo

Guest Birger Forsmo

Hvis du går inn i 'Gravminner' så vil du se at Gudrun Vatle døde 7.6.1950 og ble begravet 14.6.1950. Altså stemmer det som familien sier.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Guest Birger Forsmo

La meg si en ting: Du må ikke stole på hva Kleiva har skrevet, for han har bare antatt det utfra tidspunket da hun reiste fra Brandsdal.

Guest Karl H. Meyer

Hei igjen Mange takk for hjelpen og opplysninge. Jeg har sendt deg et brev og kopi av side 390. Så håper jeg at du kan vere behjelplig med å korigere påstandeneMvh Karl H

Guest Birger Forsmo

Mener du E-post eller vanlig brev? Er det i Bind 2 du mener eller?Med vennlig hilsen Birger Forsmo

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.