Gå til innhold
Arkivverket

[#73795] Dødsmelding Gulen


Gjest Karl H. Meyer
 Del

Recommended Posts

Gjest Karl H. Meyer

Opplysningen jeg har funne om Gudrun Andersdatter Brandsdal, f. 1902 døde i 1930 er funne på side 390, bind 2 i Gulen bygdebok. Utgave 1996. Andre kona til John Kristoffer Anna Marie Sofie Torvanger, f. 1893 døde 18.04.1945. Det tyder jo på at det er noe feil trykking i bokaMvh Karl H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg har hatt kontakt med etterkommerne som har oppgitt den dødsdatoen jeg har! Jeg har ikke sett i 'boka' etter henne. Med vennlig hilsemBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hvis du går inn i 'Gravminner' så vil du se at Gudrun Vatle døde 7.6.1950 og ble begravet 14.6.1950. Altså stemmer det som familien sier.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

La meg si en ting: Du må ikke stole på hva Kleiva har skrevet, for han har bare antatt det utfra tidspunket da hun reiste fra Brandsdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karl H. Meyer

Hei igjen Mange takk for hjelpen og opplysninge. Jeg har sendt deg et brev og kopi av side 390. Så håper jeg at du kan vere behjelplig med å korigere påstandeneMvh Karl H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.