Gå til innhold
Arkivverket

[#73824] Harald Horni og Kari Hauge - vigde i Christiania kring 1914?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg er på leiting etter ei vigsle som skal ha funne stad i Christiania (Oslo) kring 1914 mellom:Harald Håkonson HORNI, fødd i Bærum 13.11.1885, men oppvaksen i Christiania (1900 busett i Tøiengata 36), ogKari Johansdotter HAUGE, fødd i Hafslo i Sogn 18.9.1892.Dei vart buande i Christiania og fekk to born i lag:* Lorang Johannes, fødd 13.6.1915* Ingeborg Marie, fødd 10.9.1916Eg ville setja umåte stor pris på om nokon kunne hjelpa meg finna denne vigsli og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann-Mary for spennande innlegg. Jau, det var nok ''min'' Harald som gjorde ein tur til Amerika, men han kom snart attende!!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Sjur Madsen

I Ft 1900 står familen listet under Tøyengt. 36 slik du nevner. Men det står også at de har 'Udtraat indtet Samfund' under Trossamf. Det kan bety at du ikke finner noe vielse i Kirkebøkene, men hos Byfogden.sjur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Karin Moen

Noe er feil her, mine lenker følger Carsten Schanche som dette stemmer med, men det er ikke samme mor som du har oppgitt, jeg finner ikke de 2 barna du nevner døpt, men det kan stemme med at de hadde 3 barn før Leif og et i 1917 som døde. Vet du hvor/hvilken kirke de 2 barna du nevner er døpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Finner Lorang Johannes Horni født 13/6-1915 død 30/5-1986 gravlagt Østre Aker Det pleier ikke gå greit med DIS gravminner sø søk det evt. opp selv. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Sjur, Lisbeth, Carsten og Karin for talrike spennande innlegg om denne huslyden.Eg ser heilt klart at her er det noko som ikkje stemmer. Når eg i tillegg har fått greie på at:* Kari Hauge Horni døydde i Oslo 20.9.1926, og* Harald Horni døydde i Oslo 3 0.6.1948,so gjer ikkje dette stoda noko betre, for dødsfallslistene for Oslo, som no er komne på Digitalarkivet, har ingen av desse dødsfalli registrerte!Kan det tenkjast at Lorang og Ingeborg (jmf. innlegg #1) har ein annan far og at Kari har gift seg med Harald ETTER at Louise døydde?Eg tek imot alle gode forslag med stor takksemd?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Da har vi vel rett Harald Horni, men 'feil' kone ?? Finner ikke Lorang Johannes eller søsterens dåp i Oslo, så da finner jeg vel ikke ut mere tror jeg.Kari har jeg ikke funnet i Hafslo, dårlig med kirkebøker der. Lykke til videre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Karin for fleire nye fine innlegg.Når det gjeld Kari Johansdotter Hauge, so er dåpen hennar i Hafslo her: LenkeElles har eg vore i kontakt med ein etterkomar, og han meiner me har ''feil'' Harald. Uansett, so stemmer heller ikkje dødsdatoane som er oppgjevne, for me finn dei jo ikkje i dødsfallsregisteri for Oslo!Eg ser av FT1900 at ein Harald HORNE, fødd i Vågå 1884, då var busett i Camilla Collets vei 5 i Christiania:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Jørgen Horne hf g Rentenist 1850 Romedal HedemarkenAnne Horne hm g Hustru 1853 Våge GudbrandsdalenBjarne Horne s ug Skolegut 1893 ChristianiaAasmund Horne fl ug Premierlieutnt. i Akershuss inf.brig. 1873 RomedalHarald Horne fl ug Skoleelev, af Gaardbruger 1884 VaageGonner Melby tj ug Tjener 1872 Vang HedemarkenMarit Hovde fl ug Huslig Gjerning 1882 Vaage Gudbrandsdalen~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Og i FT1900 finn me òg ein Harald Horn i Pilestrædet 39. Han er fødd i Ramnes i 1875:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Hans Horn hf g Fv. Gaardbruger 1841 RamnæsHelle Marthine Horn hm g Hustru 1838 UndrumsdalMaren Horn d ug Forsørges af gaardbruger 1866 RamnæsHilda Horn d ug Expedirice (Sæbe-Kortevaref.) 1872 RamnæsHarald Horn s ug Kontorassistent (Husflidsf.) 1875 RamnæsAndrea Horn s ug Kontorassistent (Assurancef.) 1878 Ramnæs~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Kan ein av desse andre Harald'ane ha endra namn til HORNI?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Hvis du ser på konfirmasjonen til Harald ovenfor her, så er det mye kluss som kan ligne på den Harald du har nevnt med Jørgen Horne og hustru Anne de har Harald født 1884 Vaage som er overstrøket ved konfirmasjonen. Ser du har laget ny lenke håper den gir deg svaret!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Karin for nytt innlegg. Du nemner konfirmasjonen til Harald Horne over, men kvar er den? Her er fødsli til same Harald i Vågå: LenkeHan er son av gardbrukar Kristian Antonson Horne Blessom og kona Marit Paulsdotter. Kan henda er Kristian ein bror av Jørgen frå Romedal?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Det er nr. 16 konfirmasjon som er den Harald som er gift med Louise. Fant forøvrig Lorang Johannes Horni og Anna Helene Horni som bor i Etterstadsletta nr. 82 i 1986 i adresseboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Finner en Aud Helene Horni Johansen gravlagt Østre Aker født 6/10 1948 død 25/7-2000 dette er vel kanskje en datter av Lorang og Anna Helene ? Det er også foto av gravstenen som med Johannes, så søk dem opp legger en lenke Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.