Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Roger Fossum

[#73837] Søker etterkommere etter Ingemann Theodor Karlsen, Fitjar, Haus, Bergen

Recommended Posts

Gjest Roger Fossum

Jeg søker evt. etterkommere etter Ingemann Theodor Karlsen. Han var bror til min oldefar Andreas Karlsen. Ingemann Theodor ble født den 20 Aug. 1864 på Hjelmen i Fitjar [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7002&idx_id=7002&uid=ny&idx_side=-14>Lenke. Han giftet seg borgelig i Arna i Haus den 27 Feb. 1892 med Anna Andersdatter (datter av Anders Sjursen Borge og Marta Andersdatter) Lenke. De fikk barna:1. Alexander Martin Karlsen, f. 16 Juli 1892 Lenke.2. Anna Konstance Karlsen, f. 9 Des. 1893 Lenke. Hun giftet seg den 17 Apr. 1920 i Bergen med Arnold Martin Thunes Lenke.3. Anton Ingeman Karlsen, f. 10 Aug. 1895 Lenke. Han døde ugift i Bergen den 26 Sep. 1920.:Ved Folketellingen 1900

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Roger Fossum

Her er Arnold Martin Thunes som maskinist i 1923 LenkeMvh Roger Fossum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Agnar Fitjar

Jeg finner en Arnold M Thunes på DIS gravminner f 17/10 1890-27/7 1974. Gravsted: Gravdalspollen Bergen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Roger Fossum

Takk skal du ha Agnar. Regner med at det er rett mann. Har dog ikke funnet fødselen hans enda, men dette er vel han i 1900 LenkeMvh Roger Fossum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Roger Fossum

Joda Agnar, det var rett mann. Fant fødselen til Arnold Martin i Korskirken. LenkeMvh Roger Fossum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Roger Fossum

Joda Agnar, det var rett mann. Fant fødselen til Arnold Martin i Korskirken. LenkeMvh Roger Fossum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Roger Fossum

Arnold Martin og Anna Konstance hadde iallefall datteren Mary Lilian LenkeMvh Roger Fossum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.