Gå til innhold
Arkivverket

[#73888] Nils Tollefsen Berg fra Jølster- på Neevengården sindsygeasyl i Bergen


Gjest Monica Brandsøy Lystad
 Del

Recommended Posts

Gjest Monica Brandsøy Lystad

Ser at eg har lagt denne i arkivforumet, det var meininga å legge den i debattforumet. Er det mogleg å flytte den over dit?Mvh Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica Brandsøy Lystad

Ser at eg har lagt denne i arkivforumet, det var meininga å legge den i brukerforumet. Er det mogleg å flytte den over dit?Mvh Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Hei Monica.Ikkje nødvendigvis eit svar på spørsmålet ditt, men ein liten kommentar.Eg reknar med at denne Nils Tollevsen som du nemner i Kinn 1865 er han som er i teneste hos Jens Block Helmers.I 'Flora-minne' 2006 er det satt opp ei oversikt over alle innbyggarane i Florø i 1865, og kor dei kom frå. I hus nr. 32, hushold nr. 57 finn vi denne Helmers. Her finn vi også Nils Tolleivson (s. 78). Forfattaren oppgir han til å være Nils Tolleivson Paulen, fødd Paulen (gard i Jølster) 1843. Foreldra er Tolleiv Jakobson Paulen og kona Synnøve Nilsdtr Kjøsnes.Eg har ikkje fått kontrollert desse opplysningane noko, og du får vurdere om det er noko å vektlegge. Synes det er ikkje er råd å i så fall finne to Nils Tollevsen i 1865, som er fødd på Jølster kring 1843-1846. Det er vel rimeleg sannsynleg at det er han frå Berg du har funne i dei andre treffa.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica Brandsøy Lystad

Hei, og mange takk for hjelp!Du har nok rett i at Nils Tollevsen i Florø ikkje er den rette Nils. Eg får prøve eit nytt søk i 1865-tellinga!Mvh Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica Brandsøy Lystad

Hei,Tollev Nilsen Løseth og Oliine Knutsdatter fekk 3 søner som eg har funne:Nils Christen f.1842-d.1843Nils Johannes f. 1844-d.1845Nils Tollev f. 1846Det er sistnemnte eg finn konfirmert i Jølster i 1862. Seinare finn eg det som truleg er han, då er han innlagt på Neveengården sindsykeasyl i Bergen.Faren til Nils sat blant anna fengsla i Bergen pga forfalsking av penger. Det finst meir informasjon om familien i innlegg 17525 i Arkivforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.