Gå til innhold
Arkivverket

[#73899] Opplysninger om oldefar Erik Mathias Skonseng


Gjest arild røsand
 Del

Recommended Posts

Gjest arild røsand

Leter etter min oldefar Erik M Skonseng som skal være født 27 oktober 1865 Mo i Rana,vi kjenner til foreldrer og søsken.Siste kjent oppholdsted skal være Dønna i 1888.Han benevnes som fisker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest André Martinsen

Men i alle dager! Er ikke det Johannes Fjellmann, kanskje bedre kjent som 'Fjillmainn', som kom til Melfjorden i Rødøy? Det finnes fortellinger om ham, og det er visst også blitt reist en statue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arild røsand

Familien hans er kjent,spørsmålet er hvor ble det ble av Erik mathias Nilson,han er den eneste vi ikke vet noe om.Som fisker så kunne han godt bosatt seg andre plasser en i Nordland.Han var på fiske på Nordmøre da han traff min oldemor,antag. høsten 1887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det finnes ein Erik Nilsen som dør i Vestre Jakobselv i 1947, det _kan_ jo vera han, det er vel ikkje særleg sannsynleg, men trur eg ville ringt til krk.kontoret for å verta sikker...Erik Nilsen d.1947 begravd:14.12.1947 Vestre Jakobselv VadsøDette fann eg i Dis-Norge sitt gravstad register.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.