Gå til innhold
Arkivverket

[#73907] Dovre bygdebok (oppslag)


Gjest Rolf  Magne Kirkbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf  Magne Kirkbakk

Hei Trenger hjelp til å finne Ole Olsen Hage født i 1870 og hans kone Sigrid Tjøstolvsdatter (Kjøstolvsdatter) også født 1870. Bosatt på en gård som heter Hage. Skal vist være gnr 21 og brn 3.Er det noen som kan hjelpe meg å fortelle hvilket bind av Dovre bygdebok evt dette står.Disse skal ha ei datter som heter Astrid som ble født 30.10.1901 og døpt 30.3.1902 (Dovre) mvh RMK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Til 1, vet ikke om du lurte på noe mer enn hvilket bind av bygdeboka hvor Astrid er nevnt? Men hun var gift m. Lars Kristiansen fra Røros og bodde på Glåmos og hadde 2 barn, men du har kanskje tenkt å låne boka selv? Vet ikke hvor mye jeg vil referere fra boka m. forbehold av mulige feil. mh Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf  Magne Kirkbakk

Til Reidar Jeg vet at Astrid var gift med Lars Kristiansen.Så den biten vet jeg.Jeg Hadde tenkt å låne den gjeldende bygdebok hvis det står mere info i boka.du kan henvise meg til sida så finner jeg vel kanskje det jeg trenger der. Tusen takk for hjelpa Mvh RMK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.