Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Arnfrid Mæland

[#73912] Skifte/dødsmelding Årvoll, Sogndal 1864 og 1890

Recommended Posts

Guest Arnfrid Mæland

Hei,Jeg lurer på om der er noe skifte etter dette ekteparet på Årvoll i Sogndal:Lasse Sylfestsen Årvoll var født i 1789 og døde på Årvoll 20. mars 1864 Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6925&idx_id=6925&uid=ny&idx_side=-252>Lenke Permanent bildelenke: LenkeSigrid Olsdtr Ølnes var født i 1794 og døde på Årvoll 8. november 1890 Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Guest Svehn Ruskelöv

Hei Arnfrid!Ser att du ikke har fått noe respons på din forespörsel her, jeg kan väre behjelpelig med info om Lasse og Sigrid under gården Årvoll i bygdebok/Sogndal om det önskes.Mvh,Svehn.

Guest Arnfrid Mæland

Hei Svehn,Ja, jeg ønsker å vite hva som er nevnt i skiftene etter dem. De skiftene er ikke lagt ut som skannete her på DA. Har du dem da?Mvh Arnfrid

Guest Svehn Ruskelöv

Hei igjen Arnfrid!Lasse S. og Sigrid O. hadde fölgende barn : Ola f. 1818 neste bruker, Anna f. 1821 g. 1845 m. Ola Hanss. Åberge, Kristi f. 1824, Synneva f. 1826 utfl. til Amerika 1855, Sölfest f. 1829 utfl. til Amerika 1851, Lasse f. 1832 utfl. til Amerika 1861, Metta Kristina f. 1837.Mvh,Svehn.

Guest Arnfrid Mæland

Tusen takk. Så der var tre som emigrerte, og alle var 'pionerer'Arnfrid

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.