Gå til innhold
Arkivverket

[#73912] Skifte/dødsmelding Årvoll, Sogndal 1864 og 1890


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Hei,Jeg lurer på om der er noe skifte etter dette ekteparet på Årvoll i Sogndal:Lasse Sylfestsen Årvoll var født i 1789 og døde på Årvoll 20. mars 1864 Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6925&idx_id=6925&uid=ny&idx_side=-252>Lenke Permanent bildelenke: LenkeSigrid Olsdtr Ølnes var født i 1794 og døde på Årvoll 8. november 1890 Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Hei Arnfrid!Ser att du ikke har fått noe respons på din forespörsel her, jeg kan väre behjelpelig med info om Lasse og Sigrid under gården Årvoll i bygdebok/Sogndal om det önskes.Mvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hei Svehn,Ja, jeg ønsker å vite hva som er nevnt i skiftene etter dem. De skiftene er ikke lagt ut som skannete her på DA. Har du dem da?Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Hei igjen Arnfrid!Lasse S. og Sigrid O. hadde fölgende barn : Ola f. 1818 neste bruker, Anna f. 1821 g. 1845 m. Ola Hanss. Åberge, Kristi f. 1824, Synneva f. 1826 utfl. til Amerika 1855, Sölfest f. 1829 utfl. til Amerika 1851, Lasse f. 1832 utfl. til Amerika 1861, Metta Kristina f. 1837.Mvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.