Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjellaug R. Petit

[#73919] Tydehjelp Strandebarm 1787

Recommended Posts

Gjest Kjellaug R. Petit

Dette gjelder trolovelse n° 3:Jeg greier 'Knut Hans. Gausvigen med pigen Sophie Halworsdater ??', men hvilken gard kom hun fra? Begynner det med en L? Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Varaldsøy i Strandebarm, Ministerialbok nr. A 3 /3 (1751-1787), Ekteviede 1787, side 90. Permanent sidelenke: LenkePå forhånd takk-:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjellaug R. Petit

Og nederst til høgre er det nok dåpen til Sophie uten at det gjør meg klokere! Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Varaldsøy i Strandebarm, Ministerialbok nr. A 3 /3 (1751-1787), Fødte og døpte 1765, side 81. Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjellaug R. Petit

Hjertelig takk for det, Aud-:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjellaug R. Petit

Da skjønner jeg at moren ikke het Marthe men Maethe! Og foreldra hadde jeg allerede i min database som foreldre til en annen datter f et par år seinere.Da er det Halvor Halvorsen Hatteberg/Furhovde som var gift med Mette Pålsdtr Kilen, dernest het mor til Mette Pålsdtr Sophie!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.