Gå til innhold
Arkivverket

[#73924] Anne Dorthea Nielsdtr Austad Ullensaker Hvor kan jeg finne henne.


Gjest Nils Anton Allergodt
 Del

Recommended Posts

Gjest Nils Anton Allergodt

Hun er født 28/6.1851. Far Niels Knudsen. Hun er konfirmert i 1865. Finner henne i FT 1865. Der står det bare Dorthea som fornavn. Har sett i kirkeboka på døde og gifte frem til 1875. Kan selvfølgelig oversett henne. Er det noen som har noen smarte forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Anton Allergodt

Tusen takk for hjelp. Det hadde jeg aldri kommet til å finne ut av. For jeg har ikke hørt om at noen har dratt til Amerika. Jeg har ikke leitet etter aner der. Er det mulig å følge henne videre. Hilsen Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Anton Allergodt

Jeg har kikket litt på emigranter i kirkeboka, og jeg tror hun kan ha reist sammen med Anne Olsdtr Austad nr.18 For dette er nabogårder.Hilsen nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Nils: Neste gang bør du ikke legge inn samme tema både på DA og DISNorge. Du bør i alle fall gjøre folk oppmerksom på det, hvis du likevel velger å gjøre det. Legg da inn lenke til temaet i det andre forumet (begge steder).Lenke til temaet på DISNorge: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.