Gå til innhold
Arkivverket

[#73953] Svenske tellingen 1900 og Frigivne straffarb.fångar - fri for alle denne uken.


Gjest Anne Lene Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lene Hagen

Jeg laget i forrige uke et tema på det samme. Men,fikk desverre laget en overskrift for temaet som jeg var svært så uheldig med. Derfor lager jeg et nytt tema nå. Slik at alle som kan ha interesse av det også ser det.Denne uken her gir Svar fri tilgang på 1900 tellingen.Ser at den frie tilgangen også gjelder for registeret over frigitte straffarbetsfångar i tiden 1877-1925. Så har du en som kan finnes i dette registeret, så kan du finne både bilde og beskrivelse av vedkommende. Samt hva vedk er dømt for osv.Dette gjøres i forbindelse med at programmene Vem tror du at du är starter opp med runde nr 2 på Svensk tv i kveld.Her er det ikke noe som må lastes ned for å ta det i bruk, det er bare å søke. Lenke Se ytterst til høyre side, øverst under nyheter: Kända 'släktforskare' i Vem tror du att du är? Der er det lenker videre.Jeg tror det er mange som er interessert i det. Så bruk hele uken godt til å søke i vei på leting etter slektninger i nabolandet vårt.Hilsen Anne lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.