Gå til innhold
Arkivverket

[#73958] Til Svein Davidsen. Angående Krey


Gjest Roar Sverre Wiik
 Del

Recommended Posts

Gjest Roar Sverre Wiik

Hei.Jeg har for en tid tilbake printet ut den slektsoversikten som du la ut her på Digitalarkivet ang. familien Krey. Vi følges ad hele veien fra 1 generasjon til femte generasjon, der skilles våre veier, Jens Hansson f. 1807 er min ane. Mitt spørsmål til deg er: Har du forsket tilbake på ektefellene til disse Kreykaran, jeg ser at du har med foreldre i enkelte ledd hos noen av hustruene, men har du funnet mer bakover på disse?Med vennlig hilsen Roar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Davidsen

God kveld Roar Sverre.Det var hyggelig å høre fra en slektning, selv om det er 5 generasjoner bakover. Hans Volqvartsen Melhus og Ingeborg Jensdatter er vel våre t-t-oldeforeldre, eller kanskje du er så ung at de er dine t-t-t!Jeg har sett litt på hva jeg har av hustruene's aner, men det er ikke mye. Dette er vel noe en kan tenke på å gjøre nå når kveldene blir lengere.Hvis du følger med i debattene 72791, 73123 og 73221 vil du ha sett at det har kommet litt nytt informasjon om Krey etterslekten, men ikke så mye.Hvis du gir meg din email adresse kan jeg sende deg hva jeg har om Krey etterslekten og Jens Hanssons anetre.Jeg er selvsagt interessert i hva du har av Jens's etterslekt.mvh Svein PS. Jeg la med Jens's anetre, men det ble jo sååå stort. Jeg forsøkte a ta det bort, men det gikk ikke så du får det i MEGA størrelse!

bilete8036.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar S. Wiik

HeiTakker for svaret, dette var mer enn det jeg hadde, tusen takk.Her er min mail.adr.: roar-swi@online.noDet var kjempe artig å få svaret fra deg, når det gjelder det jeg har av etterslekt så har jeg ikke nedskrevet så mye enda, men jeg jobber med saken så det skal du få. Vi mailes vi. Har enda et spørsmål til deg, det er: I generasjon nr. 5 så er Fredrich Hansen og Jens Hansson brødre, har de to gifte seg med to søstre og har du anene til disse søstrene?Mvh Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.