Gå til innhold
Arkivverket

[#73972] Anne Hansdatter på Evenestangen


Gjest Per J. Nestås
 Del

Recommended Posts

Gjest Per J. Nestås

Anne Hansdatter født ukjent sted i 1769 ? var gift med Ingebrigt Christensen født 29. mai 1767 i Lien, Evenes. Ingebrigt var først gift med Else Eriksdatter som døde 1794 fra sitt barn Else født 25. mars 1794. I ekteskapet med ukjente Anne Hansdatter var det 4 barn. Hvem var så denn ANNE ? 'Den største glede en kan ha er å gjøre andre glad' skriver Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per J. Nestås

PSKanskje er det lettere å finne Anne via hennes barn som var: Boletta Marie født 26 august 1795, Hans Kristian født 13 mai 1798, Kristine Oline født 28 september 1800 og Christen født 19 juni 1806 og døde som baby. Hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per J. Nestås

Huff...huff ! Anna er min tipp-tipp oldemor, og jeg har registrert 323 etterkommere. Det må da finnes noe som klarer å løse forholdet .... hvem var hun ...., jeg klarer det ikke.... hilsen Per (85)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Per J. Nestås

Heidi Olsborg i Trmsø løste problemet. Hun fant min Tipp-Tippoldemor Anna Hansdatter født 1767 ! født i Ballangen lille av foreldre Hans Olsen og Kirsten Larsdatter. Jeg har 'krysspeilet' Heidis opplyninger via E-post, og Heidis opplyninger blir 'stemplet inn som troverdig'.Takk og GOD JUL til Heidi og alle mine aktive og trofaste 'medarbeidere'...hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.