Gå til innhold
Arkivverket

[#74019] Oppslag i BB for Bremanger, garden Nødset


Gjest Torbjørn Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Hillersøy

Ynskjer å få vite lagnaden til Mariane Oleane Kasparsdtr. f. 1851 på Nødset.Ho vart gift i 1899 med Peder Andreasson. Paret budde i Batalden (Kinn pr.gj.) ca 15 år før dei flytta derfrå.Står det noko meir om ho i BB?Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Det eneste jeg har om henne er at hun er født 27.7.1852 og konf. 6.10.1867 på Kinn. Far hennes er bror til min tippoldefar. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

BB Bremanger opplyser at ho er fødd på ein plass under Nødset, og gift som du opplyser ovanfor. Dessverre ikkje noko meir om ho. Begge foreldra var døde før ho blei gift, så det er nok ikkje noko skifte som kan sei kor ho blei av.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Ut frå krk.bok for Bremanger hadde den Mariane Oliane som vart gift 25/8 1899 med Peder Andreasson faren Kaspar Olsen Nødset.Maren Oline som vart fødd 27/7 1852 var frå Ytre Reksta og var dotter til Kaspar Mortenson Ytre Reksta.Her ser det ut til at det har vore ei forveksling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg kan ta med det som står om ho i BB Bremanger, dersom det er interessant: Marianne Oline f. 1851, gift 1899 med Per Johannes Andreasson Reksten f. kr. 1857. Foreldre: Kasper Oleson f. 1795 bnr. 6 Nødset, d. 1865 på Nødset, gift 1847 med Agnete Persdotter f. 1827 d. 1887 på Nødset. Dei var plassfolk på Nødset. Agnete var enkje og 'fattiglem' ved folketeljinga i 1865.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.