Gå til innhold
Arkivverket

[#74028] USA:Kven var Andrew/Anders frå Norge som var g.m.trønderjenta Magda Aune?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg leitar etter ein Hans Andreas Christiansen/Kristiansen Frøsen. Tidlegare tema om HA: Lenke stokken&nr=94&antinnlegg=32&startnr=&antall=&spraak=n#ankerI mitt søk har eg funne ein Andreas/Andrew Christiansen som er gift med Magda Aune, foreldre Martin Ingebrigtsen Aune og Marie Karoline Mele. Magda vart dpt.i Bakke(Bakklandet?) krk.okt.1878, ho døyr i Seattle, 10.04.1930. Det har funne i ei liste på Fam.Search., men eg finn ikkje mannen hennar der.Er det nokon som kjenner til kven denne Anders/Andrew var?Det er altså mannen til Magda eg ynskjer opplysningar om. Eg har funne dåpen/utreisa osv. til både Magda og foreldra, men kven var mannen hennar?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for svar! Ja, det stemmer, men ikkje leit etter dei :-) eg har alt eg vil om dei, det eg ynskjer er info om Andreas.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Ja, da får jeg se om jeg finner en Andreas Christiansen i Norge. I folketellinger ? Frøsen som nevnt i første setning her, hvor er det? For her reiser vel Magda over for 1. gang? Lenke Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk igjen :-) Ja, det er nok Magda. Frøsen er i Gausdal, men det var namnet far hans hadde med seg derfrå, Hans Andreas vart f. på Karmøy. Det er lenke til tidlegare innlegg om Hans Andreas i fyrste innlegg.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk Carsten! men eg veit eigentleg det meste om Hans Andreas og familien (her i Norge), det eg prøver på no er å finna ut kvar han vart av i Junaiten, og om den Andreas som er omtalt her kan vera (Hans) Andreas.Eg trur ikkje at det som står i krk.bøkene ved konfirmasjonen til jentene, er noko å notera seg, avdi det var eit 'taust tema' i familien. Så det som står der er gjerne noko dei _trudde_(eller ynskte?), men ikkje visste.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk Carsten! men eg veit eigentleg det meste om Hans Andreas og familien (her i Norge), det eg prøver på no er å finna ut kvar han vart av i Junaiten, og om den Andreas som er omtalt her kan vera (Hans) Andreas.Eg trur ikkje at det som står i krk.bøkene ved konfirmasjonen til jentene, er noko å notera seg, avdi det var eit 'taust tema' i familien. Så det som står der er gjerne noko dei _trudde_(eller ynskte?), men ikkje visste.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Samme mann som i 2) Samme adresse, gift med Magda og av yrke maler. (Fra 'WW1 Draft Reg. Cards 1917-1918')Name: Andreas Marten Christiansen City: Seattle County: King State: Washington Birth Date: 8 Aug 1878 Race: White FHL Roll Number: 1991895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for det Arne! Då veit me at den Andreas som Gunn Huglen fann i 1900, eller iallfall han som er å finna på utreiste er den som Magda var gift med.Det var no makalaust kor vanskeleg det var å finna den der karen!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Bare en bekreftelse på Arnes innlegg (14):U.S. Naturalization Records - Original Documents, 1795-1972Name: Andreas Martin Christiansen Age: 35 Birth Date: 8 Aug 1878 Birth Location: Dale, Norway Spouse: Magda Caroline Christiansen Arrival Year: 1903 Issue Date: 10 Dec 1913 State: Washington Locality, Court: Seattle, District Court Title: Naturalization Records of the U.S. District Court for the Western District of Washington, 1890-1957 Description: Petition and record, 1914, #2195-2326 Series: M1542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg legger inn dåpen til Andreas Martin Christiansen her fra kirkebok for Trondenes: LenkeFødselsdato er her ført med 13 august, men resten stemmer? Dale også nevnt her.Samme mann som jeg fant i 1900-tellingen:-)Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk! Det som var mitt mål, det var å finna ut om denne Andreas/Andrew kunne vera den (Hans)Andreas som eg leitar etter. Det har eg fått visst at det ikkje er, så eg trur eg seier at denne debatten ar avslutta.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.