Gå til innhold
Arkivverket

[#74031] Hjelp til tydning av skifte i Bergen 1930


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Eg skal prøve meg, men det er ikkje alt eg klarar eg heller.Enken Katharina Amalie Johnsen, Hunstadvingen 11 (så ein bokstav eg ikkje klarar)1. H. dtr. Georgine gm. O. Wilse Ulvig, Fjøsanger Eier Hunstadsvingen 112. sønn Oluf Nicolay Roll Johnsen, Kvitholmen Fyr, Hustadvika3 sønn John Johnsen, Fjøsanger4. dtr. Katharina Joensen gm. Lyder Joensen død efterlevende a. Um sønn Odd Joensen, frav.(erende) til sjøs 17 aar b. ' dtr. Gunvor Joensen 13 aar, Kronstad5. H.dtr. Martha Birkeland enke, Strandgt. Haugesund6. sønn Carl Johnsen, frav.(erende) til sjøs, bosat New York Bak står det: .... og løsøre (24/4)? 1901 Samtykke fra .... myndighet om at enken skal sitte i uskiftet bo. Henlagt bl. (?) selvsk. arvinger. Håpar det var litt hjelp, ikkje alt eg klarte å tyde skikkelig eg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Eg skal prøve meg, men det er ikkje alt eg klarar eg heller.Enken Katharina Amalie Johnsen, Hunstadvingen 11 (så ein bokstav eg ikkje klarar)1. H. dtr. Georgine gm. O. Wilse Ulvig, Fjøsanger Eier Hunstadsvingen 112. sønn Oluf Nicolay Roll Johnsen, Kvitholmen Fyr, Hustadvika3 sønn John Johnsen, Fjøsanger4. dtr. Katharina Joensen gm. Lyder Joensen død efterlevende a. Um sønn Odd Joensen, frav.(erende) til sjøs 17 aar b. ' dtr. Gunvor Joensen 13 aar, Kronstad5. H.dtr. Martha Birkeland enke, Strandgt. Haugesund6. sønn Carl Johnsen, frav.(erende) til sjøs, bosat New York Bak står det: .... og løsøre (24/4)? 1901 Samtykke fra .... myndighet om at enken skal sitte i uskiftet bo. Henlagt bl. (?) selvsk. arvinger. Håpar det var litt hjelp, ikkje alt eg klarte å tyde skikkelig eg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Det er visst trøbbel med opplastinga idag, enten kjem det fleire eller ingenting !! På temalista kjem ikkje det fram at eg har svart.Difor postar eg dette her slik at du ser at det er blitt besvart. (Håpar at DET virkar då !!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.