Gå til innhold
Arkivverket

[#74091] Bertha Marie Pedersdotter Skadberg, f. Håland i Rogaland 1861 - utvandra 1889?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Bertha Marie Pedersdotter var fødd på Skadberg i Håland (Sola) 2.7.1861. Foreldri var gardbrukar Peder Jensson og kona Bertha Hansdotter (Lenke).Ifølgje amerikanske kjelder skal Bertha Marie ha utvandra til Amerika i 1893 (re FT1900) eller i 1889 (re FT1930). Ho gifte seg første gongen i Illinois i 1894 med svensken Charles Anderson.Eg kan ikkje finna denne jenta som utvandra frå Håland i 1880- eller 1890-åri, men kanskje er det einkvan med lokal kunnskap som kan hjelpa meg? Finst det ei bygdebok for Håland (Sola) med nyttige opplysningar om dette?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Kanskje denne jenta? (ugift):Name: Bertha Skodberg Arrival Date: 12 Sep 1889 Estimated birth year: abt 1861 Age: 28 Gender: Female Port of Departure: Hamburg, Germany and Southampton, England Destination: United States of America Place of Origin: Norway Ethnicity/Race­/Nationality: Norwegian Ship Name: Hammonia Search Ship Database: Search the Hammonia in the 'Passenger Ships and Images' database Port of Arrival: New York Line: 45 Microfilm Serial: M237 Microfilm Roll: M237_538 List Number: 1258 Port Arrival State: New York Port Arrival Country: United States

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arne for spennande innlegg! Eg trur du har funne den rette jenta, alder og utvandringsår høver godt, i tillegg til namnet! Eg er imponert!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.