Gå til innhold
Arkivverket

[#74093] Nils Torkiøldson Skjerve, fødd Voss 1851 - utvandra mellom 1865 og 1878?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Nils Torklildson Skjerve, fødd på Voss 21.12.1851 (Lenke), var i 1865 busett i lag med mor og stefar på garden Skjerve på Voss:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Lars Larsen g Gaardbr Selveier 1838 Vos Prgj.Inger Andersdatter hans Kone g 1839 Vos Prgj.John Aadsen ug Tjenestekarl 1847 Vos Prgj.Ingeborg Larsdatter ug Tjenestepige 1841 Vos Prgj.Lars Larssen hans Fader g Vilkmd 1809 Vos Prgj.Eli Knudsdatter hans Kone g 1821 Ulviks Prgj.Brita Larsdatter deres Datter ug 1859 VossNiels Torkelsen hindes Søn ug 1851 VossIngeborg Thorbjørnsdatter ug Lægdebarn 1852 VossAnna Larsdatter Inderst ug Jordbrug 1846 Voss~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Nils Torkildson Skjerve gifte seg i Red Wing, MN 11.9.1878, so då var han framkommen til Amerika.Eg finn ikkje nokon slik person utvandra frå Bergen etter 1874, og heller ikkje finn eg noko i Quebec-listene.Er det nokon med lokal kunnskap på Voss som kan hjelpa meg med utvandringsåret hans Nils? Kanskje det går fram av bygdeboki?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Kan det være han som er registrert i utflytterlista for 1871? Se nr. 5 30 mars: Nils Torkildsen Opeland født 21.12.1851, fødselsdatoen stemmer i alle fall...Hordaland fylke, Voss, Ministerialbok nr. A 20 (1855-1886), Utflyttede 1871-1872, side 306. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7093&idx_id=7093&idx_listetype=uf&idx_kjonn=&uid=ny&idx_side=-45>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til deg Grethe for flotte opplysningar. Dette må nok vera ''vår'' mann, sjølv om han har eit anna gardsnamn... Problemet er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

I Vossaboki, under garden Opeland, står det at Torkjel Torkjelson Skjerve kjøpte garden på Opeland i 1854. Torkjel døydde i 1858 og kona Eli gifte seg oppatt.Torkjel og Eli hadde 3 søner: Knut f 1843, Torkjel f 1849 og Nils f 1852. Det står ingen ting om at Nils reiste til Amerika, men derimot at Torkjel reiste. Men Vossabøkene er langt frå å stola på... mykje feil og manglar.Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.