Gå til innhold
Arkivverket

[#74105] Hjep til tyding / tolking av kyrkjebok for Selje


Gjest Jan Sæthre
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Sæthre

Rasmus Paulsen, Store Kjøde og Brithe Paulsd, Lille Kjøde gifter seg i 1810. Lenke I den digitale versjonen står det at dette er brudgomens og brudens første ekteskap. Korleis kan ein lese det ut av den scanna versjonen?. Grunnen til spørsmålet er at eg trur dette er bruden sitt andre ekteskap. Der står og at Store Kjøde / Lille Kjøde er brudg/brud sine fødestader, men det går vel ikkje fram i den scanna versjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Hei Jan.Eg trur du har rett. Dersom du ser på dei andre brudene, så står det p. for pike forran namnet deira. Det gjer det ikkje forrant Brithe, utan at eg i farten klarer å tyde kva som står der. Du har noko liknande på brud nr. 3 på venstre side.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

Eg var litt for rask. Det er Brita sitt andre ekteskap det er snakk om. Det står vel 'Enke' føre namnet hennar, dermed trur eg òg at det er hennar andre ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Det er hennes 2 ekte, i 1 ekteskap var hun gift med Waldemar Jørgensen Højnes 4/7-1794, Brithe Povelsdatter var fra Skibenes, hun er omtalt som Rasmusdatter i Skiftet og i BB,Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sæthre

Rune. Det er akkurat desse funna eg har gjort også, så det stod att å kople desse og finne at Britha er den sama. Då ser eg denne saka som løyst. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.