Gå til innhold
Arkivverket

[#74112] Hjelp til tyding av kirkebok - Niels Theodorsen, Nannestad 1821


Gjest Ted Lier
 Del

Recommended Posts

Nr. 339, født 19. desember 1821, Niels, døpt 25. desember i kirken. Så langt, så greit !LenkeNår det gjelder foreldrene skjønner jeg Theodor Christophersen og Marthe Olsdatter. Det som står mellom navnene lurer jeg på !Jeg ser at den føreste fadderen, Maria Poulsdatter, kommer fra samme sted som faren til Niels. Kan det være 'Kjerstad' ?Videre på faddere ser jeg ikke hva som står mellom Lars Jensen og Ole Christophersen. Er heller ikke sikker på hva som står etter sistnevnte. Kan det være 'Kongerud' ?Til slutt lurer jeg på hva som står i ruten for 'anmerkninger'.¨Håper noen kan hjelpe meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Theodor Christophersen Kjerstaet og forlovede Berthe Olsdatter. Faddere: Maria Poulsd. Kjerstaet, Karen Olsdt., Lars Engebretsen og Lars Jensen ... og Ole Christophersen Hougerud. Anm.: For forældrene er nu udlyst til ægteskab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.