Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bengt E. Vesthagen

[#74135] Olaus Johannesen, f. 1843, Østre Gausdal - Hvor har han gjort av seg?

Recommended Posts

Gjest Bengt E. Vesthagen

Olaus Johannesen, f. 24.3. 1843, Nøstevold-eie, Østre Gausdal av foreldrene Johannes Olsen fra Ringsaker og Karen Olsdatter fra Østre Toten. Familien er her i 1865: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=f60412&gardpostnr=435&personpostnr=2336&merk=2336#ovre>Lenke Etter dette blir Olaus borte. Imidlertid finner jeg en Olaus Johansen som er født i Østre Gausdal i 1844.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Når du ser på tellinga for Solbakken så finner du maleren der uten fornavn og og født i Vang i 1852!!Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Når du ser på tellinga for Solbakken så finner du maleren der uten fornavn og og født i Vang i 1852!!Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bengt E. Vesthagen

Dette må være to forskjellige personer. Den personen jeg vil ha sjekket ut er han som er født i Østre Gausdal i 1844.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Hva med denne kandidaten som gifter seg her i Vinger?Her passer navn og farsnavn : LenkeSkulle være mulig å finne i kirkeboka også denne vielsen?Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Vel kan hende dette ikke er rett mann, alder passer ikke med f. 1844. Får lete bedre :-)Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Her er en navnbror som gifter seg på Stange? LenkeHans fars navn passer, men her finner jeg ikke alder på ektefellene? Ole eller Olaus kan være samme person.Vrient dette.Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Heller ikke han som giftet seg i Stange passer, han var født i 1858 viste kirkeboken.Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Her er en som gifter seg i Grue , Se vielse nr. 2 om dette kan være en kar av interesse? LenkeMvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive