Gå til innhold
Arkivverket

[#74139] Middelalderbrev fra Ringerike 1263 – 1570


Gjest Knut H Nebell
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut H Nebell

Dette er en invitasjon fra Ringerike Slektshistorielag.Jeg håper vedlagte bilde blir godt leselig, så jeg gjengir kun tid og sted for lanseringen av boken.Matiné på Sundvolden Hotel, gratis adgang, lørdag 5. desember 2009, kl. 1100 – 1300

bilete8081.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei. Her har jeg 'sovet i timen'. Er selv medlem av Ringerikets slekthistorielag. Hvor får man kjøpt denne boken?mvh Tormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut H Nebell

Hei Tormod! Gi beskjed hvis du skal på disse kanter så kan du få boken. Prisen er kr 250, men til medlemmer er prisen kr 200.Alternativt kan vi sende deg boken, da kommer porto i tillegg. Vi har vel postadressen din? (Jeg har ikke noen kopi av medlemsregisteret)Boken blir også til salgs hos Norli.Gi beskjed så ordner vi dette. Send en e-post til: skollerud krøllalfa gmail punktum com Hilsen Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Knut Nebell: Jeg er medlemn av Ringerike Slektshistorielag.Er tekstene omskrevet til leselig 'norsk' elle må man lese dem slik de engang var... ikke lett, nei. Oppgi meg totalkrav inkl. porto og bankkonto-nr. Hilsen Helge R. Næss,42 Kings Paddock, Hampton TW12 2EF ENGLAND tel. 00-44-(0)208 979 2671 helgen@talktalk.netPS: Vennligst spör kasserer om hun har oppdaget min kontingent for 2010 ? Siste nr. av Hringariki' sier ingenting, annet enn at de ber om betaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut H Nebell

Hallo Helge!Tekstene er oversatt til moderne norsk, men setningsoppbyggingen er beholdt.Skal formidle dit budskap til kasserer. Vi kommer tilbake med et svar på e-post.Hilsen Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Larsen

Hei Tormod og Helge.Grunnen til at dere ikke har fått vite noe om dette tidligre er at Ringerike Slektshistorielag ikke har mottatt noen e-post adresse fra dere som vi ba om i forrige nr av Hringariki.Tom Larsen, sekretær i Ringerike Slektshistorielag, E-post: toml7@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut H Nebell

Vi har mottatt flere henvendelser fra folk som ønsker å kjøpe boken. Derfor legger jeg ut denne informasjonen, og løfter tråden.Først vil jeg opplyse at dette er ikke gjort for å tjene penger, tvert i mot dette er idealisme i høyeste potens. Alt arbeidet som er nedlagt i dette bokprosjektet er gjort på fritiden og uten å kreve honorar av noen art. Bare så ingen beskylder oss for å drive med salg i dette forumet, for å tjene penger. Til orientering så er dette trolig et underskuddsprosjekt.Til de som ønsker å kjøpe boken, gi følgende opplysning om deg selv: Navn , adresse, e-post og telefonnummer, samt om du er medlem i Ringerike SlektshistorielagFor de som ønsker boken tilsendt kommer kr 60,- for porto i tillegg. (Disse må påregne noe venting da vi vil samle flere før vi sender).De som kan hente boken i Hønefoss gjør avtale om dette på e-post.Send en E-post til: bjogeirr krøllalfa online punktum noVennlig hilsen Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut H Nebell

Dette var hyggelige tilbakemeldinger.Jeg skal overbringe meldingene til han som står for pakking og utsendelse, Bjørn Geirr, som også har vært prosjektleder.For eventuelle nye interessenter så gjentar jeg E-postadressen hvor boken kan bestilles.Send en E-post til: bjogeirr krøllalfa online punktum noVennlig hilsen Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.