Gå til innhold
Arkivverket

[#74148] Martin Helmersen med kone Hannah og born -frå Hommelvik/Malvik til Amerika 1905?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå North Dakota har eg motteke følgjande påstand:''Mor Dena Christina Helmerson er fødd i Hommelvik, Malvik, Sør-Trøndelag 3.1.1900 av foreldri Martin Helmersen og Hannah Bertina. Hannah var fødd i Trondheim 15.12.1865. Heile huslyden utvandra til Amerika i 1905''Eg har freista finna denne huslyden i FT1900 og i kyrkjebøkene for Malvik sokn av Strinda prestegjeld, men ser ikkje noko til dei! Heller ikkje finn eg dei utvandra over Trondheim.Kanskje er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg vidare?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeke Lund Åhling

Lokal kunnskap har jeg ikke spor av, men jeg prøver litt. Håper at jeg får til lenkene.Kanskje denne 'Bina' er rett pike?[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=7&filnamn=f01714&gardpostnr=326&personpostnr=2108#nedre>Lenke Det står ug på ham og det er feil år på begge, men meget stemmer:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeke Lund Åhling

Til tidligere forslag:Martin dåp nr 137 1876 Skatval [url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20060925090648.jpg>Lenkevielse nr 8 1897 Skatval LenkeHåkon dåp nr 1 1898 i Skatval LenkeHanna Berntine konf. nr 33 LenkeHanna Berntine dåp nr 26 Stjørdal/Nedre Stjørdal (Værnes) LenkeMuligens Hanna Bertine i 1865 LenkeEn sannsynlig far Gunerius i 1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Vibeke for flotte innlegg og nyttige opplysningar. Det kan ikkje vera tvil om at du har funne rette folki, og eg er berre svært takksam! Korleis dei kom til at ho var frå Malvik, kan eg ikkje forklara...Uansett, problemet er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.