Gå til innhold
Arkivverket

[#74149] Født i Amerika, gift i Vågå, 1911.


Gjest Anders Bakken
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Fra familietreet på ancestry:Ola J VisdalBorn: 22 Jun 1862 Vaga, Gudbrandsdalen, NorwayDied: 10 Oct 1933 NorwaySpouseKari HolmoBorn: 18 Sep 1866 NorwayDied: 7 Jan 1939 Norway-Begge foreldrene er oppført med at de døde i Norge. Anna skal være født i Amerika. Da har vel familien bodd der en stund, og så vent tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Jeg vet ikke hvor aktuelt dette er: Eier av Viste Nigard i Vågå ca 1950 var John Visdal, sønn av Ola J Visdal og Kari f. Hølmo ? (De hadde 10 barn, så slekten finst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Barn av Ole J. Visdal, fra ancestry:Children Sex BirthAnna Visdal F 1888John Visdal M 1890Hanna Visdal F 1895Oskar Olsen Visdal M 1897Kristian Visdal M 1898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Det var John visdal gm Hanna Bakken som hadde 10 barn. Jeg formulerte meg visst litt skeivt. Må skylde noe på kummerlige arbeidsforhold. Oskar f 1897 kom til Uppigard Visdal. Så det var to brødre som hadde de to Visdal-gardene i og med at Oskar står oppført med samme foreldre som John.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.