Gå til innhold
Arkivverket

[#74185] Axel Olav Hansen født i Århus


Gjest Dagny Madsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Dagny Madsen

Axel ble født 1886 i Århus og gift i Tromsø med Hilda Hansen (dtr av forfatter Lars Hansen.) Axels foreldre er funnet oppført i kirkeboka v/giftemålet som Portør Hans Christian Hansen og hustru Margrethe Hansen, begge i Århus.Erhvervsarkivet i Århus har gitt svar om at man må vite hvilket sogn Axel var født i. Det er ukjent. Har også leitet på FamilySearch og finner to mulige Hansen.Vet noen hvordan man kommer inn på de riktige kirkebøkene for Århus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Han er født 8-10-1886 og døpt 16-1-1887 i Århus Vor Frue Sogn. Hasle. Foreldre: Portør Hans Christian Hansen og hustru Ane Margrethe Christensen.Gå inn på Vor Frue 1883-1886. Opslag nr. 140Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dagny Madsen

Hjertelig takk. Jeg bruker lenken din og går inn på kirkebøger, men da må jeg bruke passord etc, stemmer det? Jeg må vel opprette det først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.