Gå til innhold
Arkivverket

[#74260] Forsvunnet fra Holstad i Skjerstad


Gjest Siv   voigt
 Del

Recommended Posts

Gjest Siv   voigt

Slektsbok for Skjerstad og Fauske Bind 3 side 219 står følgende: Jacob Danielsen født på Holstad 1787, døpt 15.juli Han var gift med Ingeborg Pedersdatter født på Nystad, 1801 døpt 19.april Dette ekteparet hadde 6 barn. Dette ekteparet har flyttet ut fra Skjerstad kommune Kan noen finne ut hvor dette ekteparet tok veien Med håp om hjelp ? Når og hvor døde Jacob Danielsen ? Når ble han gravlagt ? Han var bror av Berith Dorothea Danielsdatter 73798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Hvorfra har du opplysningene om at de flyttet fra Skjerstad ? Finner yngste datter Karen Jacobia konfirmert i Skjerstad 1851 Lenke Men hun kan jo selvfølgelig ha blitt boende igjen i kommunen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Siv,det er kjempedumt at du ikke svarer hverken på mitt eller Randi`s spørsmål,hvor har du for eksempel funnet at de flyttet fra Skjerstad ? Og ble noen av barna med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siv   voigt

Jeg kan ikke finne Jacob Danielsen sin dødsdato i kirkebøkene for Skjerstad. Han levde ikke ved folketellingen i 1865 i Skjerstad. Han har da flyttet ut av kommunen. Nå har jeg svart på spørsmålene. Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.