Gå til innhold
Arkivverket

[#74265] Hvem var Guri Larsdatter Nedre Manger?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Hvem var foreldrene til Guri Larsdtr. Nedre Manger. Min oldemor var fra Manger og het Gjertine Gurine Larsdatter. Hun voks opp på en husmannsplass i Mangersvågen. kan disse to være i nær slekt med hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Hei!Her har du familien på Nedre Manger:Lars Andersen Marøy (91b) f. 1811, d. 1890 på Mangersplasset, gift 1846 med Marta Malene Torbjørnsdtr. f. 1827, d. 1869 på Nedre Manger, dotter til Anna Gurine Andreasdtr. og Torbjørn Olsen i Bergen. Marta Malene er òg omtala som Anna Malene ved eit par høve, men døypenamnet hennar var Marta Malene. Lars er omtala som fiskar og husmann utan jord på Mangersplasset.Born:a. Mons Andreas f. 1846, til Kristiansand, g. 1872 med Ingeborg Hansdtr. frå Vikedal.b. Gjertine Gurine f. 1848, til Storebø i Austevoll, gm. Endre Sakariasen.c. Maria Bertina f. 1852, til Sargent County i Nord-Dakota, g. 1878 med Engel Ingebrigtsen frå Kolsbeinsvik, d. 1933 i Nord-Dakota.d. Martinus Johan f. 1855, d. 1860 på Nedre Manger.e. Ludvig Olai f. 1857, d. 1876 på sjukehus i Bergen, ug. tenestedreng.f. Johanna Martina f. 1861, vart spedalsk og kom på Pleiestiftelsen i Bergen, der ho døydde i 1889.Hausten 1871 gifte Lars seg opp att med Marta Jonsdtr. Brattaule f. 1822, d. 1906 på Manger. Marta var enkje etter Anders Bastesen Brattaule og kom opphavleg frå Mjøs (76f). I det ekteskapet hadde ho dottera Kristina, f. 1863, som slo seg ned i Bergen.Vet du når din oldemor døde og hvilket år hun var gift? Vet du året når broren Mons Andreas døde?I hvilken kilde har du Guri Larsdtr. Nedre Manger nevnt? Har du noen alder på henne?Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Mons Andreas døde i 1881 og kona Ingeborg i 1878. Mons Andreas gifte seg oppatt med Signe Sofie Sigbjørnsdtr. frå garden Sommero i Randesund i Oddernes sogn. Då Mons Andreas dødde sto dotter hans på nesten 8 åleine att utan foreldre som kunne forsørge henne. Stemora hadde ikkje råd til å ha henne buande hos seg og ho vart overlatt til eit barnehjem i Kristiansand. Mathilde Helene Larsdtr. stod konfirmant i Kristiansand domkirke den 28. april 1889. Etter den tid slutta alle spor etter henne. Mathilde Helene vart fødd 20. april 1873 i Bergen og vart døpt 2. juni 1873 i Korskirken i Bergen.Guri Larsdtr. Nedre Manger er for meg ei uløyst gåte. Det låg ein lapp i ei veske som hadde tilhøyrt mor mi, kor navnet stod skrive. Då tenkte eg kanskje dette var ein slektning som ho skulle spørje meg om, eller kanskje var det noko ho ville fortelje meg? Det veit eg ikkje.Etterkomarane etter Marie har eg kontakt med. Ho har ei stor etterslekt i Midtvesten og ei stor etterslekt i Austevoll og elles kring om i landet.Det vart snakka mykje om slekta vår på Manger, men det er mulig at det er noko info som mangla, og som dei 'gamle' visste om, men som ikkje vi 'yngre' veit noko om? Eg har prøvt å finna svar, men kanskje det var så sterke slektsbånd at dei ikkje rekna så nøye på om det var tremenninger eller endå lengre ute. Eller kanskje det var nokre søskenbarn til mormor, som vi i vår generasjon ikkje veit noko om? Det gjenstår å sjå. (Gjertine Gurine var mi oldemor - mormors mor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Takk for informasjonen. Men jeg gjentar spørsmålet om din oldemors dødsfall (år) og hennes vielsesår.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

min oldemor ble gift med Endre Sakariassen frå Brekke i dåverande Fitjar i 1875. Antar at det var tidleg på året i og med at mormor vart fødd 20. nov. 1875. Ho døde i Austevoll 08.10.1915 LenkeSjølv om det står at mor hennar sin far var Torbjørn Olsen. Så er eg litt i tvil om det. Det er han som er oppgjeven som far til barnet som Anne Gurine fikk (Marthe Malene). Da Marthe Malene ble født holdt moren til på et spesielt sted på Nøstet i Bergen. I dag har man begynt å få info om hva slags arbeidssted noen av de unge damene i Bergen hadde i hvertfall dem som vanket på Nøstet. Fadrene til Marthe Malene var tre Hollanske sjømenn og bestyrerinnen på arbeidsstedet til moren.Når jeg ser på bilder som jeg har fått fra barnebarna til denne Marthe Malene, så kan man lure på om de har et utenlands - sør-europeisk utseende? Så, - det er derfor jeg er i tvil om denne Torbjørn Olsen om han bare tok på seg ansvaret for at Marthe Malene skulle få seg en normal oppvekst. Foreldrene hennes ble aldri gift med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.