Gå til innhold
Arkivverket

[#74288] Alt er blitt borte i korgen min.


Gjest Arnulf Pedersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnulf Pedersen

Plutselig var alle temaene jeg hadde liggende i korgen min borte. Er det noen mulighet til at jeg kan finne dem igjen? Arnulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Du må vel antagelig logge deg på på nytt, til høyre er det vel et vindu hvor det står 'Logg på'. Når du etterpå har lagt inn informasjonen som trengs funker den antagelig igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnulf Pedersen

Takk skal du ha Grethe! Ja, dette er noen av dem. Jeg finner vel de som jeg selv har skrevet, men det er de som jeg har svart på og de jeg har tatt vare på, som andre har skrevet, og jeg hadde tenkt å se nærmere på, som er det største problemet. mvh Arnulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnulf Pedersen

Jeg er klar over dette Reidar, men det er borte det jeg har hatt liggende i korgen. Hvordan det har skjedd, aner jeg ikke, det var der før helgen.Arnulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Det må ha vært noe feil i helgen. Jeg har hatt problemer med å legge ut meldinger i tema: 51145.Et innlegg ble kom 3 ganger, men temaet flyttet seg ikke opp på siden. Jeg fikk melding om at det var feil i hovedløkka. Så la jeg inn et innlegg om det. Det ble lagt ut, men temaet ble heller ikke denne gangen flyttet opp. Nå har jeg lagt ut enda en melding, og denne gangen gikk det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnulf Pedersen

Her er og blir det borte, Kari. Jeg vet ikke, men kan ha kommet til å trykke på 'Ta or korga'. Har tatt kontakt med Digitalarkivet direkte, så får vi se om de kan hjelpe.Arnulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnulf Pedersen

Hei Aase. Jeg har prøvd den muligheten også, uten at det hjalp. Knut Olav Holvik i Digitalarkivet har lagt temaet over fra Brukerforumet til Arkivforumet for å se om Oldervoll evt. kunne hjelpe. Jeg har søkt opp igjen endel av det jeg har mistet, men det er ikke så lett å huske navnene på alle som har sendt inn spørsmål, så jeg må vel regne med at en del er borte. Regner også med at dette er min egen feil, jeg har vel trykket på 'Ta or korga' istedet for 'Legg i korga'.mvh Arnulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.