Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Ole Bjerke

[#74292] Jeg søker slekt / etterkommere etter Karl Alfred Olsen

Recommended Posts

Gjest Ole Bjerke

Karl Alfred ble født 21 03 1893.døpt 27 08 1893. oslo hospital/gamlebyen ministerialbok nr.7 Jeg har blit fotalt att karl jobbet i oslo sporveier og att han hadde sønnen Asbjørn som også jobbet i oslo sporveier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Laila Kornstad

Her er dåpen:Kildeinformasjon: Oslo fylke, Oslo Hospital / Gamlebyen, Ministerialbok nr. 7 (1889-1899), Fødte og døpte 1893, side 116. Permanent sidelenke: LenkeI anmerkningen på høyre side står det at han (Karl Alfred Hilmar m. foreldre Ingebret Olsen og Susanne Elise Marie f. Jørgensen) tok slektsnavnet Løvli i 1946. Kanskje det blir lettere å finne ham under det navnet?Hilsen Laila Kornstad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest ole bjerke

Tusen takk Laila! Har du forslag til hvor jeg skal lete? Mvh Ole

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjellaug R. Petit

På DIS gravminner er det en Asbjørn Løvli som er født 4/11-1928 og dør 21/11-1990 i Røyken [url="http://www.disnorge.no/gravminner/korrigering.php?id=153360>LenkeDet er 168 personer der som har etternavnet Løvli.Men dessverre ingen Løvli som er født i 1893. Men det er en Karl Løvli som dør i 1954 uten at fødselså er oppgidt: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Men du kan sjå fyrste talet i f.datoen hans, det byrjar med 16, det gjer ikkje f.datoen til Karl Alfred.Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive