Gå til innhold
Arkivverket

[#74379] Johan Peter Olsen Seter. Hans foreldre, søsken og besteforeldre?


Gjest Sidsel Gravermoen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sidsel Gravermoen

Jeg prøver igjen, siden forumet har hjulpet meg før. Johan P er født 31/1-1872 i Trøgstad. Han giftet seg med Karoline i Oslo, 1891. Har forsøkt å lete meg igjennom kirkebøker, men har ikke funnet foreldre, eller søsken av ham. Er veldig glad for å få litt hjelp videre. Sidsel Gravermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Hei Sidsel.Så moro at du jobber videre med denne familien.I ditt forrige tema om disse personene (73522) kom det fram ved vigselen mellom Johan og Karoline at han er konfirmert på Trøgstad 3 okt 1886, og at farens navn er Ole Peter Andreasen.Konfirmasjonen her.Kildeinformasjon: Østfold fylke, Trøgstad i Trøgstad, Ministerialbok nr. I 10 (1878-1898), Konfirmerte 1886, side 123. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5494&idx_id=5494&uid=ny&idx_side=-120>Lenke Permanent bildelenke: Lenke.Her står det at han er født 28 jan 1872 i Eidsberg.Kildeinformasjon: Østfold fylke, Eidsberg, Ministerialbok nr. I 11 (1867-1878), Fødte og døpte 1872, side 67. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sidsel Gravermoen

Takk for opplysningene så langt. Jeg skal også huske på henvisninger neste gang. (takk for informasjonen) Fremdeles finner jeg ikke morens navn, for hun kan vel umulig hete Malvin? Underlig at fødselsdatone er forskjellige også, men slik er det vel av og til? Sidsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sidsel Gravermoen

Takker for all hjelp i slektforskningen til Kirsti Rye, Ålesund. Nå skal jeg fortsette letingen, - dette er virkelig gøy! Sidsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.