Gå til innhold
Arkivverket

[#74403] Vet noen hvilken kirke som hører til storesand i Hurum?


Gjest Trine Barrusten Femtehjell
 Del

Recommended Posts

Gjest Trine Barrusten Femtehjell

Jeg er elendig på geografi og er på leting etter morfar sitt opphav. Han skal være døpt og gift på hjemstedet som er storesand i Hurum, kan noen gi meg noe tips om hvilket fylke og kirkebok jeg må se i?Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine Barrusten Femtehjell

Kirken er funnet, kan noen hjelpe meg å tyde teksten på barn nr 14; Kristian Rudolf Kristiansen? Foreldrenes navn, bostedsadresse og faddere?LenkeMvh Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine Barrusten Femtehjell

Så håpløst!Jeg er i Buskerud, kirkebok for Hurum, døpte, nr 14 f 04.01.1904. Kristian Rudolf Kristiansen, sønn av Osvald ??? Kristiansen og Elise Marie ????.Takk for at du hjelper meg! ; )Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine Barrusten Femtehjell

Supert! Dere aner ikke hvor mye dette betyr for meg! Jeg hadde aldri regnet med å få tak i noe informasjon på denne grenen i hele tatt!klarer dere å tyde fadderne, da?Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Lauritzen

Jeg tror det er disse fire: Martin Kusundalen (???) Hanne Kristoffersdatter, Hans Kristoffersen, Hans Karlsen. (Disse fire står ut for gjentagelsestegnet i neste spalte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Mulig at dette er Osvald Martinius som her kalles Olsen. Fars fornavn Kristian? LenkeTror at Kjell har rett i at det var flere faddere som han nevner med i denne dåpen .Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine Barrusten Femtehjell

Det her er jo supert! Jeg var ikke klar over disse ekstra databasene, jeg er fersk enda! ; ) Tusen takk, nå blir det nok lettere å lete bakover også! Det stemmer at Kristian Olsen er faren.Mvh Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.