Gå til innhold
Arkivverket

[#74420] Arne Osvald Aarnes, f.270716


Gjest Britt Aarnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Britt Aarnes

Hans far fikk barn med sin stedatter, han vokste opp med sin far og bestemor. Hvor ble det av hans mor, Laura Mathilde Karlsen? Fikk hun flere barn/familie? 'Arne Osvald Aarnes f. 270716, nr. 2 på lenkeLenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

det er to Laura f 29 1 1897 på Gravminner, som er den datoen som er oppført ved konf, men ved dåpen står det 27 1 1897. Har søkt globalt, men kan heller ikke finne henne der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Arnfrid: Eg og syntest det stod 29.1 født då Laura konformerte seg i 1911. Men sjå på linje over: Helga f. 29.4. Laura er nok født 27. janurar !Det er ein skilnad her mellom 27. og 29., og det er same person som har skreve i kyrkjeboka.Dette endrar sjølvsagt ikkje noko ang Laura skjebne vidare !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Aarnes

Hei alle sammen. Tusen takk for all hjelp så langt. Takket være dere, har jeg funnet ut det jeg trengte. Men dette var så morro, så jeg kommer nok til å 'bruke' dere mer. Jeg er nybegynner i dette, så hjelp kommer jeg nok til å trenge. Ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.