Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Britt Aarnes

[#74420] Arne Osvald Aarnes, f.270716

Recommended Posts

Gjest Britt Aarnes

Hans far fikk barn med sin stedatter, han vokste opp med sin far og bestemor. Hvor ble det av hans mor, Laura Mathilde Karlsen? Fikk hun flere barn/familie? 'Arne Osvald Aarnes f. 270716, nr. 2 på lenkeLenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J  Engmo

Ja,fant dåpen med dato,men har søkt på 'gravminner i Norge) uten resultat. Vi vet jo ikke om hun flyttet fra Askim,og ev. hvor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

det er to Laura f 29 1 1897 på Gravminner, som er den datoen som er oppført ved konf, men ved dåpen står det 27 1 1897. Har søkt globalt, men kan heller ikke finne henne der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jon Sværen

Arnfrid: Eg og syntest det stod 29.1 født då Laura konformerte seg i 1911. Men sjå på linje over: Helga f. 29.4. Laura er nok født 27. janurar !Det er ein skilnad her mellom 27. og 29., og det er same person som har skreve i kyrkjeboka.Dette endrar sjølvsagt ikkje noko ang Laura skjebne vidare !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest vidar hansen

hei Trond/Britt det kan se ut som att Trond;s bestemor Laura bodde hos sine besteforeldre Folketelling 1900. Innlegg 2 Vidar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Britt Aarnes

Hei alle sammen. Tusen takk for all hjelp så langt. Takket være dere, har jeg funnet ut det jeg trengte. Men dette var så morro, så jeg kommer nok til å 'bruke' dere mer. Jeg er nybegynner i dette, så hjelp kommer jeg nok til å trenge. Ha en fin kveld alle sammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive